مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 14:102020-03-11اقتصادي

دلایل بروز کم آبی در روزهای اخیر در هشت بندی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان یکی از دلایل بروز کم آبی در روستاهای بخش توکهور و هشتبندی را وجود بیش از 1000 انشعابات غیرمجاز بیان کرد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزافارس از بندرعباس، امین قصمی ظهر امروز بیان کرد: مشکل کمبود آب شرب در روستاهای هرمزگان مساله تازه ای نیست اما در برخی روستاها شاهد آنیم که بنا به دلایلی بر ابعاد آن افزوده شده است و به دنبال آنیم که با اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی مسیری رو به بهبود را فراهم کنیم چرا که استفاده از امکانات آبفای شهری برای بهبود وضعیت آب روستاها یکی از مهمترین اهداف طرح یکپارچه سازی است.

وی افزود: به دنبال آنیم که تامین آب در روستاها به تنش آبی تبدیل نشود و برای تحقق این مهم با جدیت پیگیر بهبود وضعیت آبی روستاها هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در تشریح آخرین وضعیت آبی روستاهای بخش توکهور و هشتبندی، دلایل اصلی کمبود آب در شبکه توزیع آب این روستاها را فرسودگی شبکه های توزیع، افت سطح آب چاه ها، توسعه روستاها و وجود انشعابات غیرمجاز بیان کرد.

وی افزود: تعداد انشعابات غیرمجاز بیش از هزار فقره انشعاب است که با توجه به جمعیت روستاهای این بخش، این تعداد انشعاب بسیار قابل توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل بروز کم آبی در روزهای اخیر در هشت بندی

دلایل بروز کم آبی در روزهای اخیر در هشت بندی