مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 14:452020-03-11پزشكي

کمک 50 میلیون تومانی برای خرید تجهیزات بهداشتی/ نوشهر قرنطینه شود


رییس شورای شهر نوشهر از تخصیص 500 میلیون ریال از سوی این شورا و شهرداری برای تامین تجهیزات بهداشتی به شبکه و درمان شهرستان خبر داد.

- رفاییل آزادیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا، طی جلسه اعضای شورای اسلامی و شهردار مقرر شد برای پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت مردم، برای تأمین اقلام و تجهیزات درمانی شهرستان اقدام شود.

وی یادآور شد: برای خرید اقلام و تجهیزات درمانی بیمارستان نوشهر مقرر شد کمک 500 میلیون ریالی شورای اسلامی و شهرداری در قالب خرید تجهیزات انجام شود.

آزادیان با بیان اینکه نیازمندی های تجهیزات درمانی و بهداشتی مراکز درمانی شهرستان احصاء شده است، افزود: دستگاه اکسیژن ساز از جمله نیازمندی ها بیان شده است.

رییس شورای اسلامی شهر نوشهر با اشاره به انجام عملیات ضدعفونی شهر برای پیشگیری از شیوع کرونا گفت: ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی توسط شهرداری از 20 روز گذشته در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل ستاد بحران مقابله با شیوع کرونا در شورای اسلامی شهر و شهرداری گفت: طبق تصمیم این ستاد مناطق شهری براساس اولویت بندی، ضدعفونی می شود.

وی یادآور شد: همچنین در مناطقی که تجهیزات سمپاشی وجود دارد، افراد می توانند برای دریافت مواد ضدعفونی کننده به شهرداری مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 50 میلیون تومانی برای خرید تجهیزات بهداشتی/ نوشهر قرنطینه شود

کمک 50 میلیون تومانی برای خرید تجهیزات بهداشتی/ نوشهر قرنطینه شود