مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 14:552020-03-11پزشكي

کمبود مواد ضدعفونی کننده و ماسک در الشتر/ مردم در خانه های خود بمانند


فرماندار سلسله با اشاره به اینکه ما مواد ضدعفونی کننده و ماسک تقریبا در شهرستان نداریم، تاکید کرد: مردم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در خانه های خود بمانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شریف خسروی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تا کنون تعداد افراد درگیر با بیماری کرونا در شهرستان سلسله نسبت به جمعیت شهرستان قابل توجه بوده است.

وی، عنوان کرد: همچنین تعداد فوتی ها نیز نسبت به جمعیت شهرستان قابل توجه بوده است.

فرماندار سلسله با بیان اینکه امکاناتی که باید در شهرستان باشد، علیرغم پیگیری های صورت گرفته توسط فرمانداری و دستگاه های اجرایی مربوطه، در شهرستان وجود ندارد، مواد ضدعفونی کننده، بهداشتی، دستکش و به خصوص ماسک در شهرستان تقریباً ما نداریم.

خسروی، تصریح کرد: در این راستا به مردم توصیه می کنیم تنها راه حفاظت از خودشان این است که در خانه بمانند و جز برای تهیه اقلام خیلی ضروری از منزل خارج نشوند.

وی، بیان داشت: انتظار داریم که دانشگاه علوم پزشکی، امکانات را از جاهایی که کمتر نیاز بوده به سمت شهرستان سلسله ارسال کند.

فرماندار سلسله، عنوان کرد: تنها راه واکسینه کردن سایر شهرستان های استان این است که الشتر را دریابیم و کمک کنیم که امکانات به سمت شهرستان در این حوزه سرازیر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود مواد ضدعفونی کننده و ماسک در الشتر/ مردم در خانه های خود بمانند

کمبود مواد ضدعفونی کننده و ماسک در الشتر/ مردم در خانه های خود بمانند