مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 15:062020-03-11اقتصادي

تولید ماسک در پاکدشت آغاز شد


هادی تمهیدی روز چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در محل فرمانداری پاکدشت برگزار شد اظهار کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با کرونای پاکدشت و با پیگیری اعضای این ستاد و مشارکت تعدادی از تولید کنندگان شهرستان، مراحل تولید ماسک در واحدهای تولیدی مستقر در پاکدشت آغاز شد .

وی افزود: علاوه بر ماسک، برخی از واحدهای تولیدی نیز با تغییر خط تولید، اقدام به ساخت مواد شوینده و ضدعفونی کننده مقابله با شیوع ویروس کرونا کرده اند.

وی اظهار کرد: محصولات تولیدی در شهرستان پاکدشت طی روزهای آینده، با نظارت ستادی و با قیمت مناسب توسط داروخانه ها در اختیار عموم مردم شهرستان قرار می گیرد تا کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده برطرف شود.

تمهیدی همچنین از تامین بخشی از نیاز کادر درمانی در بیمارستات های شهرستان خبر داد و افزود: با هماهنگی دستگاه قضایی بخشی از ماسک‎های کشف شده در برخی انبارهای شهرستان، بین بیمارستان زعیم، شهدای پاکدشت و مراکز درمانی فعال در شهرستان و شهرستان های همجوار توزیع گردید .

وی تصریح کرد: طی روزهای اخیر، تعدادی از خیرّین نیک اندیش هزاران ماسک به بیمارستان ها ارسال کرده اند که این مهم نیز درتأمین نیازهای شهرستان کمک شایانی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید ماسک در پاکدشت آغاز شد

تولید ماسک در پاکدشت آغاز شد