مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 15:062020-03-11پزشكي

کمک 50 میلیون تومانی برای خرید تجهیزات بهداشتی نوشهر قرنطینه شود


رفاییل آزادیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا، طی جلسه اعضای شورای اسلامی و شهردار مقرر شد برای پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت مردم، برای تأمین اقلام و تجهیزات درمانی شهرستان اقدام شود.

وی یادآور شد: برای خرید اقلام و تجهیزات درمانی بیمارستان نوشهر مقرر شد کمک 500 میلیون ریالی شورای اسلامی و شهرداری در قالب خرید تجهیزات انجام شود.

آزادیان با بیان اینکه نیازمندی های تجهیزات درمانی و بهداشتی مراکز درمانی شهرستان احصاء شده است، افزود: دستگاه اکسیژن ساز از جمله نیازمندی ها بیان شده است.

رییس شورای اسلامی شهر نوشهر با اشاره به انجام عملیات ضدعفونی شهر برای پیشگیری از شیوع کرونا گفت: ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی توسط شهرداری از 20 روز گذشته در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل ستاد بحران مقابله با شیوع کرونا در شورای اسلامی شهر و شهرداری گفت: طبق تصمیم این ستاد مناطق شهری براساس اولویت بندی، ضدعفونی می شود.

وی یادآور شد: همچنین در مناطقی که تجهیزات سمپاشی وجود دارد، افراد می توانند برای دریافت مواد ضدعفونی کننده به شهرداری مراجعه کنند.

آزادیان با تسلیت به مناسب درگذشت برخی از همشهریان براثر ابتلاء به کرونا ویروس و اظهار همدردی با خانواده های آنان، تصریح کرد: شهرداری نوشهر در زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 50 میلیون تومانی برای خرید تجهیزات بهداشتی نوشهر قرنطینه شود

کمک 50 میلیون تومانی برای خرید تجهیزات بهداشتی نوشهر قرنطینه شود