مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 15:152020-03-11پزشكي

وضعیت عمومی بیماران کرونایی در اهر مطلوب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد میرزاپور عصر امروز در نشست فوق العاده ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر اظهار داشت: مجموعه بهداشت و درمان شهرستان اهر در شرایطی که ویروس کرونا جان و سلامتی مردم را تهدید می کند در حالت آماده باش قرار دارد و ما در مجموعه هر روز صبح و عصر اقدامات و وضعیت بیماران بستری شده بررسی و نقاط ضعف و قوت را شناسایی می کنیم و از طرفی از تجارب مدیران پیشین و معاونین در جهت مقابله با کرونا استفاده می کنیم.

وی با ابراز نگرانی از کمبود مواد ضدعفونی کننده و ماسک در بیمارستان اهر افزود: با همکاری دستگاه های ذی ربط توانستیم 100 واحد صنفی را به دلیل احتکار تجهیزات بهداشتی، گران فروشی و عدم رعایت بهداشت در شهر اهر پلمپ کرده ایم.

رییس شبکه بهداشت و درمان اهر ادامه داد: همکاران ما مدام به نانوایان آموزش های لازم و توصیه های بهداشتی را ارائه می دهند ولی این انتظار که نانوایی ها پلمپ کنیم منطقی نیست، اگر نانوایی ها پلمپ شوند چه اتفاقی می افتد!؟ با همکاری رسانه ها و خبرنگاران اهری تمامی مطالب به مردم منتقل می شود و زبان مان برای قدردانی از رسانه ها و خبرنگاران قاصر است.

آغاز غربال گری تلفنی در رابطه با پیشگیری و شناسایی بیماران کرونایی میرزاپور از آغاز غربال گری تلفنی در رابطه با پیشگیری و شناسایی بیماران کرونایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت عمومی بیماران کرونایی در اهر مطلوب است

وضعیت عمومی بیماران کرونایی در اهر مطلوب است