مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 15:352020-03-11پزشكي

تجهیز مجتمع ورزشی مخابرات بابل برای بیماران کرونایی آغاز شد


قربانعلی ولیزاده بورا فرماندار بابل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجتمع ورزشی شهدای مخابرات استان مازندران واقع در بابل با 150 تخت برای بهبودی کامل بیماران مبتلا به کرونا مهیا می شود.

وی اظهار داشت: بیماران کرونایی مزمن که در مراکز درمانی تحت مراقبت های ویژه قرار گرفتند و حال آنان رو به بهبودی است را به این مجتمع منتقل می کنند.

وی گفت: با این اقدام خانواده ها در دوران نقاهت افراد مبتلا به کرونا، به این ویروس دچار نخواهند شد و این یکی از اقدامات پیشگیرانه در جهت کاهش ابتلای افراد به ویروس کرونا خواهد بود.

رییس ستاد پدافند زیستی بابل اظهار داشت: در شرایط فعلی همه ما باید تلاش کنیم تا زنجیره اتصال بیماران کرونایی با افراد دیگر قطع شود که در این صورت می توانیم این ویروس را به طور کامل شکست دهیم.

فرماندار بابل از شهروندان بابل مجدانه خواست که هشدارهای ارائه شده در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس را جدی بگیرند و بجز در موارد خیلی ضروری از منزل خارج نشوند.

بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل دارای یکهزار و 50 تخت است که هم اکنون با بستری حدود 500 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های مرحوم میناگر، شهید یحیی نژاد و روحانی بابل با این بیماری دسته و پنجه نرم می کند و چند نفر نیز در این شهرستان جانشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز مجتمع ورزشی مخابرات بابل برای بیماران کرونایی آغاز شد

تجهیز مجتمع ورزشی مخابرات بابل برای بیماران کرونایی آغاز شد