مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 16:102020-03-11پزشكي

تالاب بین المللی شادگان بر روی گردشگران بسته شد


فرماندار شادگان با اشاره به اعمال پایش ویژه در ورودی های این شهرستان به منظور کنترل و مقابله با بیماری کرونا، گفت: تالاب بین المللی شادگان بر روی گردشگران بسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید حاجیان عصر امروز در جلسه ستاد دانشگاهی مقابله با بیماری کرونا دانشکده علوم پزشکی آبادان در این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور ورود گردشگر و میهمان نوروزی به شادگان ممنوع است و تالاب بین المللی شادگان نیز تا پایان بحران کرونا در کشور روی گردشگران و میهمانان نوروزی بسته است.

فرماندار شادگان گفت: از امروز نیز با استقرار نیروی انتظامی در ورودی های شهر شادگان از ورود گردشگر و مسافر به این شهرستان جلوگیری می شود؛ همچنین هر فردی که قصد ورود به شهرستان شادگان را داشته باشد در ورودی های شهر پایش و در صورت نیاز به مراقبت به بیمارستان شهید معرفی شادگان منتقل می شود.

حاجیان تصریح کرد: شهرداری شادگان و دهیاری ها روزانه شست وشو و ضدعفونی اتوبوس های شهری، تجهیزات پسماند، بوستان ها، ترمینال، میدان میوه و تره بار، مبلمان شهری و معابر اصلی شهر و روستاها را انجام می دهند.

وی افزود: مرحله اول ضدعفونی گسترده معابر پرتردد شهری یکشنبه هفته گذشته و مرحله دوم آن نیز با نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان چهارشنبه با دقت در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالاب بین المللی شادگان بر روی گردشگران بسته شد

تالاب بین المللی شادگان بر روی گردشگران بسته شد