مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 16:302020-03-11پزشكي

اختلاف آمار فوت شدگان کرونا در الشتر


فرماندار سلسله معتقد است که علوم پزشکی استان در اعلام فوتی های این شهرستان در اثر کرونا پنهان کاری می کند اما رییس دانشگاه علوم پزشکی می گوید تا زمانی که آزمایشگاه پاستور تهران تست مثبت یک بیمار به کرونا را تأیید نکند ما نمی توانیم مرگ در اثر کرونا را اعلام کنیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، طی روزهای گذشته شاهد هستیم که در فضای رسانه ای استان اختلافات عمیقی در حوزه آمار بیماران کرونایی میان فرماندار سلسله و علوم پزشکی استان به وجود آمده است.

خبرگزاری فارس لرستان نیز در راستای روشنگری این موضوع با فرماندار سلسه و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت وگوهایی را انجام داد که در ذیل به طور خلاصه به موضوعات مطرح شده در این مصاحبه ها اشاره می کنیم.

شرایط الشتر بحرانی است/ علوم پزشکی آمار دقیق فوتی ها را اعلام نمی کند  فرماندار سلسه با اشاره به اینکه پنهان کاری دانشگاه علوم پزشکی در اعلام آمار تلفات به ضرر این شهرستان تمام می شود، اظهار داشت: شرایط الشتر بحرانی است.

شریف خسروی افزود: تعداد تلفات انسانی در اثر بیماری کرونا نسبت به جمعیت این شهرستان بالا بوده اما متأسفانه شاهد هستیم که علوم پزشکی استان آمار دقیق فوتی ها را اعلام نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف آمار فوت شدگان کرونا در الشتر

اختلاف آمار فوت شدگان کرونا در الشتر