مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 17:072020-03-11سياسي

شهردار قم: کرونا خدشه ای بر فعالیت این نهاد وارد نکرده است


سید مرتضی سقاییان نژاد عصر چهارشنبه در یک صد و سی و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، بیان کرد: 26 پایگاه در 8 منطقه شهری قم با 30 دستگاه خودرو برای ضدعفونی و میکروب زدایی در آماده باش کامل قرار دارند.

وی تصریح کرد: در کمیته فضای سبز درختکاری و گل آرایی شهر به صورت مستمر ادامه داشته و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی که همان تاب آوری جامعه است با اجرای برنامه های ویژه ادامه می یابد.

شهردار قم افزود: در کمیته سازمان میوه و تره بار، تمهیدات لازم برای سلامت میوه شب عید اندیشیده شده و این مسائل تحت تأثیر مسائل ناشی از شیوع کرونا قرار نگرفته است.

شهردار قم گفت: عوارض شهرداری تا پایان اردیبهشت 99 تمدید و برای مراجعه کمتر مردم به شهرداری سرویس دهی از طریق کانال های الکترونیکی راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: همچنین برای مقابله با ویروس کرونا 10 کمیته در شهرداری قم تشکیل شده که یکی از مهم ترین آن ها کمیته آرامستانهاست که کمیته ای پیچیده ای در شرایط کنونی است و باید لباس و تجهیزات موردنیاز نیروهای آرامستانها تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه های اتوبوس، ناوگان حمل ونقل عمومی، بوستان ها و معابر سطح شهر هر شب گندزدایی شده و میکروب کشی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار قم: کرونا خدشه ای بر فعالیت این نهاد وارد نکرده است

شهردار قم: کرونا خدشه ای بر فعالیت این نهاد وارد نکرده است