مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 18:052020-03-11اقتصادي

پاساژها و فروشگاه های زنجیره ای سلسله تعطیل شدند


به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان تمام بازارچه ها و فروشگاه های زنجیره ای در این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل می شوند.

- ایسنا/لرستان فرماندار سلسله گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان تمام بازارچه ها و فروشگاه های زنجیره ای در این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل می شوند.

شریف خسروی امروز در جلسه ستاد شهرستانی پیشگیری و مبارزه با کرونا در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به آمار بالای ابتلای افراد به ویروس کرونا در شهرستان سلسله، اظهار کرد: باید شبکه بهداشت و درمان با همکاری اداره صنعت و معدن کلیه پاساژها، فروشگاه های زنجیره ای و مشاغل پرتردد را تا اطلاع ثانوی تعطیل کنند.

وی با تأکید بر اینکه کلیه خبازی های سطح شهرستان موظف به به کارگیری یک نفر با رعایت نکات بهداشتی لازم برای اخذ وجه و تحویل نان هستند، عنوان کرد: کلیه مشاغل پرتردد سطح شهر به غیراز قصابی ها و فروشندگان مرغ و ماهی و سوپرمارکت ها نیز باید تعطیل شوند تا هرچه سریع تر شاهد قطع زنجیره انتقال در شهرستان باشیم.

فرماندار سلسله با تأکید بر اینکه شبکه بهداشت موظف است نسبت به شناسایی بیماران و افراد مشکوک اقدام و از تردد آن ها در سطح شهر خودداری کنند، ادامه داد: کلیه این مصوبات باید به مدت یک هفته در شهرستان اجرا شوند و چنانچه شیوع ویروس اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاساژها و فروشگاه های زنجیره ای سلسله تعطیل شدند

پاساژها و فروشگاه های زنجیره ای سلسله تعطیل شدند