مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 18:202020-03-11بين الملل

تهدیدات بزرگ حضور صهیونیست ها در منطقه قفقاز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، سطح دشمنی رژیم غاصب اسراییل با ایران موضوعی نیست که کسی آن را نادیده بگیرد و اتفاقا بسیاری از تحولات و اتفاقات منطقه غرب آسیا تحت تاثیر جنگ پنهان و آشکار ایران با صهیونیست ها و حامیان شان و نوع مواجهه این دو با هم است.

- ایران باید هر گونه ردپا و حضور منطقه ای اسراییل را باید بشدت تحت نظر بگیرد، حضوری که از هر لحاظی تهدیدی علیه منافع کشور است، این روز ها حضور اسراییل در منطقه قفقاز به وضوح و در سطح بالایی از همکاری ها ادامه دارد، حضوری که نیاز به ارزیابی و رسشه یابی دارد و باید علل و پیامد های آن بررسی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، سطح دشمنی رژیم غاصب اسراییل با ایران موضوعی نیست که کسی آن را نادیده بگیرد و اتفاقا بسیاری از تحولات و اتفاقات منطقه غرب آسیا تحت تاثیر جنگ پنهان و آشکار ایران با صهیونیست ها و حامیان شان و نوع مواجهه این دو با هم است.

در نتیجه ایران هر گونه ردپا و حضور منطقه ای اسراییل را باید بشدت تحت نظر بگیرد، حضوری که از هر لحاظی تهدیدی علیه منافع کشور است، این روزها حضور اسراییل در منطقه قفقاز به وضوح و در سطح بالایی از همکاری ها ادامه دارد، حضوری که نیاز به ارزیابی و رسشه یابی دارد و باید علل و پیامدهای آن بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدات بزرگ حضور صهیونیست ها در منطقه قفقاز

تهدیدات بزرگ حضور صهیونیست ها در منطقه قفقاز