مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 19:252020-03-11اجتماعي

بسته های آموزشی در روستاهای فاقد اینترنت سمیرم توزیع شد


کارشناس آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سمیرم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بسته ها با توجه به مشخص نبودن زمان پایان شیوع ویروس کرونا در این مناطق توزیع شد.

به گفته شاپور آقایی، وقفه ایجاد شده در تحصیل فراگیران طولانی شده است و کارشناسان آموزش ابتدایی با همراهی تعدادی از معلمان روستاهای فاقد شبکه اینترنت تصمیم گرفتند این بسته ها را با رعایت کامل مسائل بهداشتی در این روزها به دست این عزیزان برسانند.

به گفته وی، جزوه ها و بسته های آموزشی از طریق اتوماسیون اداری به مدارس روستایی و عشایری ارسال شده و معلمان و مدیران این مدارس نیز با رعایت و دقت کامل بهداشت فردی اقدام به کار کرده اند.

آقایی با بیان اینکه بسته ها در شرایط بهداشتی و ضدعفونی در بسته بندی های مناسب ارائه شده است، اظهار داشت: جمع آوری جزوه ها یک هفته بعد انجام شده و بازخورد آموزشی متن و مطالب مشخص خواهد شد.

کارشناس آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سمیرم تاکید کرد: همکاری معلمان در ارتباط با دانش آموزان در این شرایط تنها از طریق دورکاری و آموزش تلویزیونی ممکن است که توزیع این جزوه‍ها نیز در همین پیوند انجام گرفت.

وی یادآور شد: سمیرم دارای 150 روستا و آبادی است که بیشتر آنها از اینترنت بهره می برند اما برخی سرعت مطلوبی نداشته و تعداد کمی نیز اینترنت ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های آموزشی در روستاهای فاقد اینترنت سمیرم توزیع شد

بسته های آموزشی در روستاهای فاقد اینترنت سمیرم توزیع شد