مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 05:552020-03-12اقتصادي

تحویل 28 میلیون جفت دستکش به دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی


صادق نامدار روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ممنوعیت صادرات اقلام بهداشتی پس از شیوع ویروس کرونا و نیاز شدید بازار داخلی اعمال شد و اظهارنامه های صادراتی این محموله باطل شد.

وی با بیان اینکه این محموله طی هفته گذشته در هفت کامیون بارگیری شده بود، افزود: ارزش ریالی آن 50 میلیارد ریال، وزن آن 137 تن و حجم اش 21 هزار و 57 کارتن بوده است.

به گفته نامدار این محموله با نظارت نهادهای قضایی، سازمان های نظارتی و همکاران بهداشتی در سطح داروخانه های آذربایجان غربی و مردم توزیع می شود.

مدیرکل گمرک بازرگان با اشاره اقدامات این گمرک برای کمک به تامین اقلام بهداشتی نیز افزود: گمرک ایران به صورت 24 ساعته فعال است و در مورد مواد بهداشتی و درمانی آماده ارائه خدمات به تجار و بازرگانان می باشد.

گمرک بازرگان و شهرستان ماکو در مجاورت مرز ایران با کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ مرزهای جمهوری اسلامی در این منطقه و با این کشورها به ترتیب 130 و 140 کیلومتر است.

این گمرک در سال 1305 شمسی تاسیس شد و تنها مرز بین المللی بین 2 کشور ایران و ترکیه به شمار می رود که به صورت 24 ساعته در حال فعالیت است.

همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور گمرک از صادرات اقلام بهداشتی همچون الکل و دستکش بهداشتی ممانعت شد و به صادرکنندگانی که در حال صادرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 28 میلیون جفت دستکش به دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی

تحویل 28 میلیون جفت دستکش به دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی