مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 06:052020-03-12سياسي

خبرنگار فارس با هزینه شخصی خیابان های قروه را گندزدایی می کند


در اقدامی خیرخواهانه خبرنگار خبرگزاری فارس جدای از فعالیت در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، اقدام به ضدعفونی خیابان ها و اماکن عمومی سطح شهر و روستاهای قروه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قروه، این روزها با شیوع ویروس کرونا، ترس ابتلا به آن در بسیاری از شهرهای کشور وجود دارد، بنابراین افراد کمتری خود را درگیر ضدعفونی کردن و گندزدایی اماکن عمومی می کنند.

با وجود چنین خطراتی که ویروس کرونا دارد، خبرنگار و فعال رسانه ای شهرستان قروه به صورت خودجوش و شخصی تجهیزات ضدعفونی و پمپ سیار خریداری کرده و اقدام ضدعفونی کردن معابر عمومی این شهرستان کرده است.

روح الله زرین می گوید: حدود یک هفته است جدای از کار رسانه ای و آگاهی بخشی به مردم، به صورت خودجوش و شخصی تجهیزاتی مانند پمپ سیار تهیه کردم و خیابان های شهر قروه را ضدعفونی می کنم.

این خبرنگار و عکاس قروه ای در ادامه اظهار داشت: در این اقدام تاکسی های دو مسیر خیابان دکتر شریعتی و سیدجمال الدین را در دو نوبت صبح و عصر و در چند روز اخیر ضدعفونی کردم.

وی ادامه داد: خودپرداز بانک ها، اماکن عمومی و پرتردد مانند میوه فروشی ها را نیز به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گندزدایی کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار فارس با هزینه شخصی خیابان های قروه را گندزدایی می کند

خبرنگار فارس با هزینه شخصی خیابان های قروه را گندزدایی می کند