مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 06:102020-03-12اقتصادي

تخصیص اعتبار برای جبران خسارات رانندگان تاکسی، اتوبوس و دستفروش ها


با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس و کاهش شدید میزان درآمد برخی مشاغل، دولت اعتباری برای جبران خسارات رانندگان تاکسی، اتوبوس و دست فروش ها در نظر گیرد.

- محمد حضرت پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به نشست شهرداران کلانشهرهای ایران به صورت ویدئو کنفرانس که در راستای مقابله با کروناویروس برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری نشست شهرداران کلانشهرهای ایران به صورت ویدئو کنفرانس و تشریح اقدامات شهرداری از سوی شهردار ارومیه در راستای مقابله با کرونا از سوی شهرداران کلانشهرهای کشور انجام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه ویروس کرونا یک بحران اجتماعی است و اثرات دامنه داری دارد، دبیرخانه شهرداران کلانشهر های ایران به ریاست شهردار تهران به دولت پیشنهاد تخصیص تسهیلات و اعتبار به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و دستفروشان که به دلیل کرونا ویروس با کاهش شدید درآمد مواجه شده و در مضیقه هستند، ارائه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در نشست شهرداران کلان شهرهای ایران، هر کدام از شهردار های کلان شهرها به ارائه پیشنهاداتی پرداختند و شهردار تهران به عنوان نماینده انتخابی بین کلانشهرها پیشنهادات را به دولت ارائه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار برای جبران خسارات رانندگان تاکسی، اتوبوس و دستفروش ها

تخصیص اعتبار برای جبران خسارات رانندگان تاکسی، اتوبوس و دستفروش ها