مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 06:252020-03-12اقتصادي

وجود 3113 چاه مجاز در خراسان جنوبی/46 حلقه چاه غیرمجاز شناسایی شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر سه هزار و 113 چاه مجاز در استان وجود دارد، گفت: در سال جاری 46 واحد چاه غیر مجاز شناسایی شده است.

- حسین امامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت چاه های مجاز در سطح استان بیان کرد: سه هزار و 113 حلقه چاه مجاز در سطح استان وجود دارد.

وی ادامه داد: 85.

5 درصد این چاه ها در بخش کشاورزی و 9.

5 درصد مصارف آب شرب است.

امامی از شناسایی 46 واحد چاه غیر مجاز جدید در سال جاری در استان خبر داد و گفت: 13 واحد چاه غیر مجاز خشک و غیر فعال تعیین تکلیف شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای صرفه جویی در مصرف آب چاه ها بیان کرد: تجهیز چاه ها به کنتور هوشمند از جمله اقدامات انجام شده است.

وی ادامه داد: تاکنون هزار و 832 حلقه چاه در سطح خراسان جنوبی به کنتور هوشمند مجهز شده که نقش بسزایی در صرفه جویی آب داشته است.

امامی با بیاک اینکه هزار و 105 حلقه چاه فعال برقی فاقد کنتور هوشمند هستند، گفت: با توجه به نصب و انتقال حجم تخلیه مندرج در پروانه های بهره برداری به کنتورهای هوشمند، در قالب شارژ سالیانه، اجرای طرح تأثیرات مطلوبی را در مدیریت مصرف بهینه آب و جلوگیری از اضافه برداشت چاه ها در طی پنج سال گذشته به دنبال داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 3113 چاه مجاز در خراسان جنوبی/46 حلقه چاه غیرمجاز شناسایی شد

وجود 3113 چاه مجاز در خراسان جنوبی/46 حلقه چاه غیرمجاز شناسایی شد