مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 06:452020-03-12اقتصادي

جایگاه های سوخت فردیس ضدعفونی می شوند


شهردار فردیس با بیان اینکه روزانه 15 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در راستای گندزدایی شهر به کا رگرفته می شود، گفت: به منظور رعایت بهداشت در سطح شهر و ایجاد ایمنی برای شهروندان فردیسی تمامی جایگاه های سوخت ضدعفونی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در فردیس، محمد خسرو زاده، شهردار فردیس صبح امروز در سومین جلسه مدیریت بحران شهرداری فردیس، که در حوزه شهردار برگزار شد، با اشاره به اینکه اطلاع رسانی، پیشگیری و فرهنگ سازی سه مقوله ای است که تا کنون به طور ویژه به آنها پرداخته ایم، گفت: فرهنگ ماندن در خانه و پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا باید در جامعه نهادینه شود.

وی در ادامه با اشاره به انتشار بالای ویروس کرونا، اضافه کرد: با توجه به این موضوع مدیران مناطق باید اقدامات لازم را برای ضد عفونی پیاپی مبلمان شهری و هرآنچه که شهروندان با آن در تماس اند، اقدام کنند.

خسرو زاده با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس از ابتدای موضوع شیوع ویروس کرونا به طور جدی در راستای پیشگیری و مقابله با آن برخاسته است، تاکید کرد: با توجه به تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی استان البرز مبنی بر اینکه ویروس کرونا از طریق نازل های جایگاه سوخت نیز انتقال داده می شود، در نظر داریم در هر جایگاه سوخت فردیس، یک نیروی خدمات رسان به همراه کوله سم پاش حاوی مواد ضد عفونی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه های سوخت فردیس ضدعفونی می شوند

جایگاه های سوخت فردیس ضدعفونی می شوند