مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-12اقتصادي

ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در خراسان رضوی آغاز شد


قدرت الله ابک روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 11 هزار و 296 نفر طی دی ماه امسال به عنوان متقاضی مسکن از خراسان رضوی در مرحله اول این طرح ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: ثبت نام در مرحله دوم این طرح مربوط به متقاضیان در 34 شهر خراسان رضوی شامل سبزوار، تربت حیدریه، کاشمر، تایباد، درگز، گناباد، بردسکن، خواف، رباط سنگ، روداب، ششتمد، کاخک، درود، قدمگاه، خرو، سنگان، قاسم آباد، مزداوند، قلندرآباد، سفیدسنگ، فرهادگرد، انابد، جنگل، رشتخوار، شهرزو، کندر، یونسی، همت آباد، جغتای، نقاب، داورزن، گلبهار، بینالود و مشهد است.

وی گفت: امور مربوط به متقاضیان ثبت نام در شهر مشهد در شهرهای جدید گلبهار و بینالود، امور متقاضیان شهر چناران در شهر جدید گلبهار و امور متقاضیان شهر نیشابور در شهرجدید بینالود ساماندهی خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت نام الکترونیک از طریق گوشی تلفن همراه و رایانه های خانگی و لزوم پیشگیری از شیوع کرونا، ضرورتی برای حضور در کافی نت ها برای ثبت نام در این طرح وجود ندارد.

وی با اشاره به شیوه های ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن ادامه داد: ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی طرح اقدام ملی مسکن به آدرس Tem.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در خراسان رضوی آغاز شد

ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در خراسان رضوی آغاز شد