مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 07:152020-03-12اجتماعي

شهرداری قائمشهر به طور شبانه روزی مشغول ضدعفونی شهر است


از همان روزهای نخست اعلام ورود ویروس کرونا به کشور بیشتر نقاط شهری همانند محل های عمومی، سرویس های بهداشتی عمومی، وسایل حمل و نقل عمومی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، عباس صالح زاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محیط های تجمع مردمی را از اصلی ترین دلایل در شیوع ویروس کرونا دانست و اظهار کرد: گرد هم آمدن افراد مختلف و ناقل های بیماری در مجموعه ها، باعث این می شود این ویروس در سطع جامعه شیوع پیدا کند.

وی با عنوان اینکه عوامل سازمان آتش نشانی شهرداری نیز در این زمینه فعال هستند، خاطرنشان کرد: از همان روزهای نخست اعلام ورود ویروس کرونا به کشور بیشتر نقاط شهری همانند محل های عمومی، سرویس های بهداشتی عمومی، وسایل حمل و نقل عمومی، اتوبوس ها ضدعفونی شده و این فرآیند تا هر زمانی که لازم باشد، ادامه خواهد داشت.

شهردار قائم شهر یادآور شد: از شهروندان فهیم قائم شهری دعوت می کنیم اگر مراکز یا جایی نیاز به ضدعفونی دارد و ما فراموش کرده ایم اطلاع دهند تا در سریع ترین زمان نسبت به گندزدایی و ضدعفونی آن اقدامات لازم صورت گیرد.

این مسؤول تصریح کرد: همکاران پرتلاش ما در بخش های مختلف شهرداری شبانه روز مشغول ایمن سازی و پاکسازی محل های پر رفت وآمد و پراستفاده شهروندان هستند تا بتوانند در کنار کادر پزشکی با این بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری قائمشهر به طور شبانه روزی مشغول ضدعفونی شهر است

شهرداری قائمشهر به طور شبانه روزی مشغول ضدعفونی شهر است