مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 07:152020-03-12اجتماعي

مهدهای کودک در شرایط کرونایی چه کنند؟


بخشنامه نحوه محاسبه شهریه مهدهای کودک در شرایط به وجود آمده برای توضیح چگونگی و موارد قانونی اقدامات مهدهای کودک و خانواده ها ابلاغ شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: بخشنامه نحوه محاسبه شهریه مهدهای کودک در شرایط به وجود آمده برای توضیح چگونگی و موارد قانونی اقدامات مهدهای کودک و خانواده ها ابلاغ شد.

علی عرب نژاد، امروز پنج شنبه 22 اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخشنامه نحوه محاسبه شهریه مهدهای کودک در شرایط به وجود آمده ناشی از تعطیلی مهدهای کودک بر اثر بیماری کرونا ویروس به رؤسای بهزیستی شهرستان ها، ابلاغ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این بخشنامه تاکید شده که بر اساس ماده 3 قرارداد دریافت خـدمات رشـد و تکامل همه جانبه در مهـدهای کودک، منعقده فیمابین والدین و مدیر مهدکودک، مدت قرارداد مشخص شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: بـا توجه به ادامه دار شـدن تعطیلی مهـدهای کودک از سوی دولت(تعطیلی بیش از یـک مـاه)، هریـک از طرفین قرارداد(مهدکودک و اولیا) می توانند وفق ماده 9 قرارداد(حوادث غیرمترقبه) نسبت به پایان قرارداد اقدام کنند.

عرب نژاد اظهار کرد: مطابق بند 2 ماده 8 قرارداد(موارد فسـخ قرارداد و خاتمه دادن به آن)، والـدین می توانند با توجه به شـرایط پیش آمده نسبت به فسخ قراردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدهای کودک در شرایط کرونایی چه کنند؟

مهدهای کودک در شرایط کرونایی چه کنند؟