مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-12اقتصادي

درخواست وام اضطراری برای استرداد وجوه خدمات مسافرتی


سخنگوی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: برای استرداد وجوه خدمات سفر به مردم، درخواست وام اضطراری کرده ایم - مجید فرقانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص استرداد وجوه لغو خدمات مسافرتی در استان، اظهار کرد: همان طور که از قبل هم گفته شد، مشکل اصلی این است که در حال حاضر دفاتر مسافرتی ما با حجم زیادی از تقاضای ابطال مواجه بوده و وجهی برای استرداد ندارند؛ چراکه وجوه خرج هتل و دیگر خدمات شده است.

وی افزود: مکاتباتی را با استاندار خراسان رضوی و دیگر دستگاه ها همچون میراث فرهنگی در کشور در جهت حمایت از دفاتر مسافرتی انجام دادیم و یکی از اصلی ترین خواسته های ما این بوده که تسهیلاتی را در قالب وام اضطراری به دفاتر مسافرتی اختصاص دهند تا بتوانند هم هزینه های پایان سال خود را پوشش دهند و هم این که تقاضاهای استرداد را جوابگو باشند.

سخنگوی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی ادامه داد: به جز این مورد، برای مشکلاتی در خصوص حق بیمه کارکنان، مالیات ها و هزینه های زیادی که بخاطر بحران کرونا موجب خسارت به دفاتر مسافرتی شده، نیز درخواست حمایت داشته ایم.

فرقانی یادآور شد: وزیر تعاون و رفاه اجتماعی نیز به این نکته اشاره کرد که بابد خسارات واردآمده به صنعت گردشگری برآورد و جبران شود که امیدواریم به مرحله عمل درآید؛ چراکه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست وام اضطراری برای استرداد وجوه خدمات مسافرتی

درخواست وام اضطراری برای استرداد وجوه خدمات مسافرتی