مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-12سياسي

واکنش غریب آبادی به ادعاهای آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی در شورای حکام


در جریان بررسی گزارش مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد راستی آزمایی اجرای برجام در ایران، کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، - در جریان بررسی گزارش مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد راستی آزمایی اجرای برجام در ایران، کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، به ادعاهای آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی نیز واکنش جدی نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غریب آبادی اظهار کرد: اگر رژیم آمریکا در مورد به اصطلاح نگرانی خود در رابطه با توقف برخی تعهدات ایران ذیل برجام جدی است، باید دو بار به خروج یکجانبه، غیرقانونی و غیرعقلانی خود از این توافق فکر می کرد و اکنون نیز می تواند از طریق برداشتن تمامی تحریم های از سرگرفته شده، رویکرد غلط گذشته و حال خود را جبران کند.

سفیر و نماینده دائم کشورمان در ادامه افزود: برای ما تعجب انگیز نیست که نماینده آمریکا ایران را متهم به اقدامات بی ثبات کننده نماید.

من نمی خواهم که جواب پیچیده ای به آن بدهم، بلکه می خواهم کاملا ساده از نماینده آمریکا بخواهم که بیانیه رییس جمهور کنونی شان را در سال های 2016 و 2017 مطالعه کند، زمانی که وی گفت همه گروه های تروریستی در منطقه از جمله القاعده و داعش توسط دولت آمریکا برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش غریب آبادی به ادعاهای آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی در شورای حکام

واکنش غریب آبادی به ادعاهای آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی در شورای حکام