مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 07:552020-03-12سياسي

معاون استاندار کردستان: اقامه نماز جماعت در شرایط کنونی پذیرفتنی نیست


حسین خوش اقبال روز پنجشنبه اظهار داشت: تعداد محدودی از هیات امنا و ماموستاهای برخی مساجد استان که عدم تجمع و برگزاری نماز جماعت را رعایت نمی کنند در صورت ادامه رفتار این افراد محدود ضمن برخورد قانونی و قاطع نسبت به افشای پشت پرده جریانات و قضایایی که بدون توجه به سلامت مردم اصرار بر برگزاری تجمعات و نماز جمعه و جماعات دارند، اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیچ گونه قصورو کوتاهی از طرف هیچ فرد و گروهی پذیرفتنی نیست و با افراد خاطی بشدت برخورد می شود، اضافه کرد: براساس اعلام شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، برپایی و اقامه نماز جمعه هفته پیش و هفته جاری در سراسر استان های کشور ممنوع شده است.

خوش اقبال از عنایت و توجه جدی هیات امنای مساجد، روحانیون، امامان جمعه و جماعات و ماموستایان عزیز استان به رعایت مسایل بهداشتی و سلامت مردم در عدم برگزاری نماز جمعه و جماعات تشکر و قدردانی کرد و افزود: در شرایطی که در آن قرار داریم و شیوع ویروس کرونا سلامت مردم را تهدید می کند باید به توصیه های بهداشتی و پزشکی بیش از پیش توجه کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه اولویت اول مسوولان و مدیران کشور و استان حفظ سلامت مردم است، خواستار همکاری همه جانبه مردم و مسوولان برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار کردستان: اقامه نماز جماعت در شرایط کنونی پذیرفتنی نیست

معاون استاندار کردستان: اقامه نماز جماعت در شرایط کنونی پذیرفتنی نیست