مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 08:052020-03-12اقتصادي

معافیت و تقسیط مالیات برای کسب و کارهای راکد ناشی از کرونا در خراسان رضوی


یحیی یعقوب‎نژاد روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای حمایت از کسب و کارهای خسارت دیده ناشی از بیماری کرونا، مهلت بخشودگی جرایم قابل بخشش اسفند ماه 1398 موضوع قوانین مالیات های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده تا پایان خرداد ماه سال 1399 تمدید شده و هیات های حل اختلاف مالیاتی مربوط به مودیان اشخاص حقیقی و حقوقی تا پایان فروردین ماه 1399 تشکیل نخواهد شد.

وی ادامه داد: از همه ابزارهای قانونی و تفویض اختیارها برای اعمال معافیت ها، بخشودگی جرایم و تقسیط مالیات مودیان و اصنافی که کسب و کار آنان براثر شیوع بیماری کرونا دچار رکود قهری شده است استفاده خواهد شد.

وی گفت: گواهی های ثبت نام موقت در نظام مالیات بر ارزش افزوده که اعتبار آن تا سه ماه منتهی به سال 1398 بوده یا در فروردین ماه سال 1399 منقضی می شود، تا پایان اردیبهشت ماه سال 1399 دارای اعتبار خواهد بود اما مفاد این بند شامل شرکت های فاقد اعتبار که اسامی آنان در سامانه مالیات بر ارزش افزوده درج شده نخواهد بود.

استان خراسان رضوی دارای 6.

5 میلیون نفر جمعیت است.

بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان به ویروس کووید 19 عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه گیر می باشد، در استان خراسان رضوی 256 نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت و تقسیط مالیات برای کسب و کارهای راکد ناشی از کرونا در خراسان رضوی

معافیت و تقسیط مالیات برای کسب و کارهای راکد ناشی از کرونا در خراسان رضوی