مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-12سياسي

استان اصفهان میزبان مهمانان احتمالی نوروز نخواهد بود


رییس ستاد سفر استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان میزبان مهمانان احتمالی نوروز نخواهد بود، گفت: از 25 اسفند تا 15 فروردین ماه تردد شبکه باری در محورهای استان اصفهان ممنوع است.

- حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین مصوبات نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: تیم های مجهز و غربالگری ویژه تشخیص کرونا در ورودی های استان مستقر و رفت و آمدها را کنترل می کند.

وی افزود: این تیمهای غربالگری متشکل از بهداشت و درمان، هلال احمر، راهداری، میراث فرهنگی و گردشگری و با همکاری شهرداریهای نزدیک به ایستگاه ها در محل پلیس راه های مبادی ورودی به اصفهان و در6 نقطه به طور متمرکز در شهرستان های شاهین شهر، سگزی، فولادشهر، مبارکه، نجف آباد و دامنه ضمن انجام غربالگری از افراد، هدایت و راهنمایی های خودروها را برای عبور از کمربندی های اصفهان برعهده دارند.

شرمنده ایم؛ میزبان شما در نوروز نیستیم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ادامه داد: این تیم ها تا 25 اسفندماه علاوه بر کنترل دقیق افراد و تست راننده و همراهان اقدامات توصیه ای و پیشگیرانه را انجام می دهند و با نصب بنرهایی با شعارهای باتوجه به شیوع ویروس کرونا شرمنده ایم که میزبان شما در نوروز نیستیم و اصفهان مقصد خوبی برای سفرهای نوروزی نیست و هیچ گونه خدمات سفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اصفهان میزبان مهمانان احتمالی نوروز نخواهد بود

استان اصفهان میزبان مهمانان احتمالی نوروز نخواهد بود