مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 08:452020-03-12اقتصادي

توزیع میوه شب عید از 25 اسفندماه در چهارمحال و بختیاری


معاون بازرگانی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه توزیع میوه شب عید در استان از 25 اسفندماه آغاز می شود، گفت: 80 غرفه برای توزیع میوه عید در شهرستان ها پیش بینی شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بازرگانی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه توزیع میوه شب عید در استان از 25 اسفندماه آغاز می شود، گفت: 80 غرفه برای توزیع میوه عید در شهرستان ها پیش بینی شده است.

حسن شمسی پور در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه توزیع میوه شب عید در چهارمحال و بختیاری از 25 اسفندماه آغاز می شود، اظهار کرد: 80 غرفه برای توزیع میوه عید در شهرستان ها با همکاری فرمانداران پیش بینی شده است.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: از این تعداد 32 غرفه برای توزیع میوه شب عید در شهرستان شهرکرد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه سهمیه تخصیص یافته برای میوه برای چهارمحال و بختیاری 400 تُن سیب و یک هزار و 200 تُن پرتقال است، خاطرنشان کرد: یک هزار و 100 تُن از سهمیه، وارد استان شده است و مابقی به مرور وارد می شود.

شمسی پور با بیان اینکه قیمت میوه شب عید در جلسه آتی ستاد تنظیم بازار تعیین می شود، یادآور شد: زیرساخت های لازم برای نصب دستگاه کارتخوان در مراکز توزیع میوه شب عید مهیا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع میوه شب عید از 25 اسفندماه در چهارمحال و بختیاری

توزیع میوه شب عید از 25 اسفندماه در چهارمحال و بختیاری