مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 08:502020-03-12سياسي

باید نمونه های خلاق آموزشی را نشان دهیم


وزیرآموزش و پرورش با اشاره به این که کرونا فرصتی را ایجاد کرده تا توان مدیریتی و خلاقیت هایمان را آشکار کنیم، گفت: تلاش های امروز باید به عنوان یک دانش بومی مستند شود تا آیندگان از آن استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آمورش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی در سومین گردهمایی مشترک اعضای معاونان و مدیران کل  آموزش و پرورش که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با گرامیداشت 22 اسفند روز شهدا، اظهار کرد: روزهای پایانی سال، روزهای انباشت کارهاست؛ امسال وجود بیماری کرونا مزید بر علت شده است بنابراین از همه کسانی که تلاش می کنند، تشکر می کنم.

وی افزود: برخی از معاونت ها کارهای سنگین تری در این روزها دارند از جمله معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع که با توجه به پایان سال مالی روزهای پرتلاشی را می گذرانند و سعی می کنند پرداخت ها نه تنها به موقع انجام شود بلکه به مراتب وضعیت بهتری نسبت به سال های قبل داشته باشیم.

حاجی میرزایی تصریح کرد: معاونت ها تلاش دارند تا این روزها را به بهترین و ماندگارترین روزهای آموزش و پرورش تبدیل کنند لذا کار ادارات در این روزها خیلی بیشتر از زمانی است که مدارس باز بود و روزهای عادی را می گذراندند.

وی ادامه داد: این رویداد در یک صد سال اخیر بی سابقه است از کشتار ناشی از قحطی و جنگ جهانی اول که منجر به تلفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید نمونه های خلاق آموزشی را نشان دهیم

باید نمونه های خلاق آموزشی را نشان دهیم