مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 09:002020-03-12اقتصادي

تراکتورهای کشاورزان یکبار دیگر به صف شد/ وقتی سمبل اعتراضات بذر محبت می پاشد


وقتی کشاورزان شرق اصفهان احساس کردند در این میدان می توانند کاری انجام دهند و تراکتورهای آن ها در سالم سازی و ضدعفونی کردن ابزاری کارآمد است داوطلب حضور شدند و از راه های دور و نزدیک درحالی که اوج کار در مزارع شان بود خود را به شهرها و مکان هایی که نیاز .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شرق اصفهان، کار کلید واژه روزها در شرق اصفهان است و زمستان و تابستان ندارد، کاری که در مزرعه تمامی ندارد و کشاورزی را جزو شغل های سخت و پرزحمت قرار داده و این زحمت در تولید شکوفا می شود؛ کشاورزانی که به اندازه سن خود و نیاکان خود در تولید نقش ایفا کرده و محصولات آن ها یک ستون برای اتکا و استقلال بوده است.

کشاورزان شرق اصفهان نماد تلاش و انقلابی گری کشاورزان شرق اصفهان انسان های زحمتکش و ساده ای هستند که اگر چنددقیقه ای با آن ها هم کلام شوید معنی سادگی و بی آلایشی را به معنای واقعی درک می کنید.

اما همین کشاورزان همیشه پشتوانه ای محکم برای انقلاب بوده و گواه آن در گذشته تعداد شهیدان خطه شرق اصفهان است آن جا که بیش از هزار شهید تقدیم انقلاب کرده اند، که بخش قابل توجه ای از آن ها کشاورزان و خانواده ها آن ها بوده و دفاع از انقلاب نسل به نسل در میان این کشاورزان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتورهای کشاورزان یکبار دیگر به صف شد/ وقتی سمبل اعتراضات بذر محبت می پاشد

تراکتورهای کشاورزان یکبار دیگر به صف شد/ وقتی سمبل اعتراضات بذر محبت می پاشد