مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 09:452020-03-12سياسي

خاطره و وصیت نامه شهدای ابرکوه در 18 جلد چاپ شد


مصطفی کریمی ، روز پنجشنبه به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و روز بنیاد شهید( 22 اسفند) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وصیت نامه ها ، زندگی نامه ها و خاطرات شهدا و ایثارگران در کتاب هایی با عناوین پژوهش در هشت سال دفاع مقدس ، همگام با حماسه ، سرداران سرو قامت ابرکوه ، نمی از ایثار، شلیک نرم ، نقش مردم روستای مریم آباد در دفاع مقدس ، عطر سنجد ، پنج کودک دلاور و مادرانه چاپ شده است.

وی اظهار کرد: این کتاب ها با همکاری محمدرضا بابایی ، سید محمد آتشی ، صدیقه عظیمی نیا ، رحیم میرعظیم از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا و مولفان گردآوری ، چاپ و توزیع شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابرکوه خاطرنشان کرد: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از مجموع کتاب های منتشر شده ، 10 جلد آن به همت بابایی یکی از پیشکستوتان دفاع مقدس ، تالیف و به رشته تحریر درآمده است.

وی با قدردانی از مولفان ادامه داد: شاخص ترین آثار انتشار یافته ، کتاب نقش مردم شهرستان ابرکوه در دفاع مقدس با عنوان همگام با حماسه است.

کریمی ادامه داد: این کتاب در 936 صفحه منتشر شد که 280 صفحه آن عکس های رنگی رزمندگان و شهدای ابرکوه همراه با موضوعات مختلف دفاع مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره و وصیت نامه شهدای ابرکوه در 18 جلد چاپ شد

خاطره و وصیت نامه شهدای ابرکوه در 18 جلد چاپ شد