مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 09:502020-03-12سياسي

نوبخت: پروژه همت هفته آتی به بهره برداری می رسد


معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: علارقم مشکلات پیش آمده از قبیل بارندگی های شدید و شیوع کرونا ویروس تلاش ادامه داشت و پروژه همت هفته آتی به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرج، محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز، در حاشیه بازدید از ادامه پروژه همت، در جمع خبرنگاران گفت: با وجود موانع و مشکلات ناشی از بارندگی های مداوم شیوع کرونا ویروس، پروژه ادامه آزاد راه شهید همت هفته آینده در استان البرز به بهره برداری می رسد و معضل ترافیکی استان البرز از بین خواهد رفت.

معاون رییس جمهور ادامه داد: تاکنون مسافران در محدوده تهران - کرج ساعت ها  با ترافیک سنگین مواجه شده و  برای آنان خستگی ایجاد می شد اما با گشایش آزاد راه شهید همت این مشکل را نخواهیم داشت ضمن آنکه گشایش خط یک آزاد راه تهران-شمال به کاهش بار ترافیکی بین تهران و کرج کمک کرد و اکنون افتتاح ادامه آزادراه شهید همت در تکمیل خط یک آزاد راه تهران-شمال برای روان سازی بیشتر ترافیک انجام می شود.

  نوبخت بیان کرد: قرار بود این پروژه سال آینده افتتاح شود اما با تلاش شبانه روزی دست اندکاران و مجریان با وجود مشکلات بسیار اجرای ادامه آزادراه شهید همت به روزهای پایانی خود رسیده و دوشنبه هفته آینده عملیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت: پروژه همت هفته آتی به بهره برداری می رسد

نوبخت: پروژه همت هفته آتی به بهره برداری می رسد