مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 10:062020-03-12اقتصادي

انجام 15 میلیون متر مکعب خاکبرداری در پروژه همت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عزیزاله شهبازی پیش از ظهر امروز در بازدید از روند تکمیل پروژه ادامه آزادراه همت که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شد، گفت: البرزنشینان بی صبرانه منتظر بهره برداری از این پروژه مهم هستند.

وی اضافه کرد: پروژه های منطقه یک آزادراه تهران - شمال، امتداد آزادراه همت تا کرج و آزادراه چرمشهر- آبیک، ملی هستند و ترددهای هموطنانمان از سراسر کشور را تسهیل می کند و آرامشی را برای مردم البرز همراه خواهند داشت زیرا بخش بالایی از ترددهای ملی اکنون برای مردم این استان ترافیک و آلودگی هوای نفس گیر را به همراه دارد.

استاندار البرز با بیان اینکه طول مسیر زیاد نیست ولی حجم اقدامات به واسطه سختی مسیر، بالا بوده است، افزود: 15 میلیون متر مکعب خاکبرداری در این پروژه صورت گرفته است.

شهبازی گفت: بیش از 40 تا 45 درصد کار این پروژه با سرعت فراوان در این برهه کنونی، انجام شده است.

وی با قدردانی از رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور که تلاش کردند این پروژه تا قبل از پایان سال آماده شود، گفت: عملیات اجرایی این آزادراه از سال 91 به صورت آزادراه مصوب شده و عملیات اجرایی آن آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 15 میلیون متر مکعب خاکبرداری در پروژه همت

انجام 15 میلیون متر مکعب خاکبرداری در پروژه همت