مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 10:062020-03-12سياسي

توسعه روزافزون ایران با تاسی از سیره شهدا محقق می شود


قدرت الله ولدی روز پنجشنبه به مناسبت گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا در 22 اسفند اظهار داشت: بدون شک حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی، پیشرفت ها و دستاوردهای آن در عرصه های مختلف، مرهون خون پاک و مطهر شهدای گرانقدر است.

وی با بیان اینکه شهدا برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و تعالی ایران، با خون خود عزت، آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند افزود: در این مسیر به طور قطع با فرهنگ ایثار و شهادت بسیاری از پیروزی ها در مقاطع حساس و تاریخی کشور حاصل شده است.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم این میراث گرانقدر فرهنگی و انقلابی را حفظ کرده و به نسل های آینده منتقل کنیم.

ولدی خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را از بالاترین خدمات دانست و بیان کرد: طبق فرموده امام خمینی(ره) خانواده معظم شهدا چراغ این ملت هستند که خدمت به آنان نزد خداوند دارای ارزش والایی است.

وی ادامه داد: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با وجود تمام سختی ها، مشکلات و با صبر و بردباری چراغ معرفت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را همواره روشن و جاودانه ساختند.

معاون استاندار همدان ادای احترام به مقام شامخ شهدا و خانواده های معظم شهدا را وظیفه ای مهم برشمرد و ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های صادقانه و مجدانه تمامی خدمتگزاران به خانواده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روزافزون ایران با تاسی از سیره شهدا محقق می شود

توسعه روزافزون ایران با تاسی از سیره شهدا محقق می شود