مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 10:102020-03-12اجتماعي

ناوگان حمل ونقل عمومی شهرستان جهرم ضدعفونی شد


سرپرست سازمان حمل ونقل شهری شهرداری جهرم گفت: به منظور حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از ویروس کرونا تاکسی ها، اتوبوس های شهری و بین شهری و پایانه مسافربری شهرستان جهرم گندزدایی و ضدعفونی شدند.

- محمد مبشر در گفت وگو با خبرنگار فارس در جهرم، بابیان اینکه روزانه بیش از یک هزار و200  خودرو تاکسی در قالب 17 خط تاکسیرانی ضدعفونی می شوند، اظهار داشت:  20 دفتر آژانس به صورت هفتگی، 20 اتوبوس بین شهری به صورت رفت و برگشت ، 50 اتوبوس درون شهری در سه نوبت صبح، ظهر و عصر همچنین 100 ایستگاه اتوبوس شهری روزانه جهت مقابله با ویروس کرونا در جهرم ضدعفونی می شوند.

وی بیان کرد : 700 خودرو سرویس مدارس در این شهر فعالیت می کنند که رانندگان می توانند جهت ضدعفونی کردن خودرو خود به سازمان حمل ونقل شهری شهرداری جهرم مراجعه کنند.

سرپرست سازمان حمل ونقل شهرداری جهرم گفت: روزانه بالغ بر یک میلیون و  800 هزار ریال جهت ضدعفونی خودروها و اماکن هزینه می شود.

مبشر گفت: در شرایط فعلی جهت رفاه رانندگان، خدمات غیرحضوری نظیر تمدید کارت صلاحیت رانندگان تا پایان اردیبهشت ماه باهمکاری ناجا، تمدید پروانه رانندگان جهت تمدید دفترچه بیمه تا پایان اردیبهشت ماه با همکاری تامین اجتماعی همچنین لغو مرخصی جهت پیشگیری از سفرهای غیرضروری برای رانندگان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان حمل ونقل عمومی شهرستان جهرم ضدعفونی شد

ناوگان حمل ونقل عمومی شهرستان جهرم ضدعفونی شد