مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-12پزشكي

استقبال مردم از پویش های مبارزه مردمی با کرونا امیدوارکننده است


استاندار ایلام از آماده شدن بیش از 450 تخت بیمارستانی در استان برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت : استقبال گسترده مردم استان در پویش های مردمی مبارزه با کرونا خوشحال کننده است.

- قاسم سلیمانی دشتکی در نشست فوق العاده ستاد استانی مبارزه با کرونا که در حاشیه برنامه ویدئو کنفرانس با وزیر بهداشت و درمان و رییس ستاد ملی مبارزه با کرونا، با حضور استانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد، بر ضرورت ثبت نام مردم استان در سامانه طرح غربالگری الکترونیکی کرونا ویروس تاکید و اظهار کرد: شهروندان عزیز ایلامی با مراجعه به سامانه salamat.

gov.

ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده گام بلندی در ارتقاء سلامت استان و شکست ویروس کرونا بردارند.

وی از استقبال 16 هزار نفری ایلامیان از طرح غربالگری کرونا خبر داد و گفت: از این میزان تنها 10 نفر مشکوک به کرونا بوده که بستری و تحت مداوا قرار گرفتند.

استاندار ایلام ادامه داد : مردم با ثبت نام در این سامانه، ستاد استانی مبارزه با کرونا را در پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا یاری خواهند کرد.

سلیمانی بر طرح قرنطینه خانگی در استان نیز تاکید کرد و گفت: استان آمادگی خدمات دهی مطلوب بهداشتی و درمانی به افراد مشکوک به علائم کرونا در قرنطینه خانگی را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مردم از پویش های مبارزه مردمی با کرونا امیدوارکننده است

استقبال مردم از پویش های مبارزه مردمی با کرونا امیدوارکننده است