مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 10:362020-03-12اجتماعي

مالکان ساختمان مهدهای کودک از تعطیلی های اخیر متضرر نمی شوند


مدیر کل بهزیستی ایلام با اشاره به تعطیلی مهدهای کودک به علت شیوع ویروس کرونا در اسفندماه گفت: بر اساس بخشنامه ارسالی از دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی و مطابق با تبصره 1 ماده قرارداد مرتبط با مهدهای کودک هزینه اسـتفاده از خـدمات به صورت کمتر از .

- ایسنا/ایلام مدیر کل بهزیستی ایلام با اشاره به تعطیلی مهدهای کودک به علت شیوع ویروس کرونا در اسفندماه گفت: بر اساس بخشنامه ارسالی از دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی و مطابق با تبصره 1 ماده قرارداد مرتبط با مهدهای کودک هزینه اسـتفاده از خـدمات به صورت کمتر از یـک ماه معادل یک ماه حساب می شود و این مساله بر اساس قرارداد بین مهدها و والدین منعقد شده است.

زهرا همتی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس این بخشنامه اگر در اسـتانی در روزی از ماه اسفند بر اساس اعلام قانونی، مهدهای کودک باز بوده وارائه خدمت کرده باشد براساس همین بند دریافت شـهریه اسـفند ماه بلامانع خواهد بود.

وی گفت : بر اساس این بخشنامه و قوانین مربوطه، با توجه به ادامه دار شـدن تعطیلی مهـدهای کودک از سوی دولت(تعطیلی بیش از یـک مـاه)، هریـک از طرفین قرارداد(مهدکودک و اولیا) میتوانند وفق ماده 9 قرارداد(حوادث غیرمترقبه) نسبت به پایان قرارداد اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکان ساختمان مهدهای کودک از تعطیلی های اخیر متضرر نمی شوند

مالکان ساختمان مهدهای کودک از تعطیلی های اخیر متضرر نمی شوند