مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 10:402020-03-12بين الملل

رفتار پلیس هند با مسلمانان: شما را بکشیم هم اتفاقی نمی افتد


روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز گزارش کرد که شواهد بیشتری پدیدار شده که نشان می دهد پلیس هند نه تنها در خشونت علیه مسلمانان دخیل بوده بلکه در بسیاری موارد خود را کنار کشیده تا اراذل هندو، -   کوشار علی 49 ساله ادامه داد: پلیس ما را به بازی گرفته بود و می گفت: حتی اگر شما را بکشیم، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد (مؤاخذه نمی شویم .

نیویورک تایمز با اشاره به این اظهارات این مرد مسلمان هندی نوشت، تاکنون که درست بوده و این نیروهای پلیس مؤاخذه نشدند.

در دسامبر سال 2019، مجلس اعیان پارلمان هند، لایحه اعطای شهروندی به مهاجران غیرمسلمان از کشورهای همسایه را به تصویب درآورد که منتقدان معتقدند که این لایحه بخشی از دستور کار دولت نارندرا مودی نخست وزیر این کشور برای به حاشیه راندن مسلمانان ین کشور و اهانت به اصول برابری در قانون اساسی هند است.

در پی شکوفایی و قدرت گرفتن هندوها در دوران نخست وزیری نارندرا مودی ، هند متحمل بدترین خونریزی های فرقه ای در طی سالهای اخیر بوده است و رهبران حزب حاکم هندو-ملی گرای بهاراتیا جاناتا آشکارا علیه مسلمانان اتهام زنی می کنند.

در ماههای اخیر، مودی یکسری سیاست هایی را در پیش گرفته که تا حد زیادی علیه مسلمانان است که یکی از آنها لغو خودمختاری جامو و کشمیر ، تنها ایالت هند با اکثریت جمعیت مسلمان، بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار پلیس هند با مسلمانان: شما را بکشیم هم اتفاقی نمی افتد

رفتار پلیس هند با مسلمانان: شما را بکشیم هم اتفاقی نمی افتد