مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 10:572020-03-12اقتصادي

دادستان ری: کشف 400 بشکه الکل احتکار شده در جنوب پایتخت


غلامرضا نوفرستی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی سه روز گذشته نیز 400 بشکه الکل که مورد مصرفی ضد عفونی کننده داشته در یکی از انبارهای شهرستان ری کشف شد.

وی افزود: هزار و 200 گالن 30 لیتری آب اکسیژنه که برای ضد عفونی کردن سطوح استفاده می شود نیز در یکی از انبارهای شور آباد کهریزک کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری به دیگر کشفیات در این حوزه اشاره و خاطرنشان کرد: 250 بشکه 220 لیتری الکل 80 درصدی طبی با مصرف ضد عفونی کننده از دیگر کشفیات در روزهای اخیر به شمار می رود.

وی با بیان اینکه انبارهای مکشوفه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) اطلاعات سپاه جنوب پایتخت در منطقه شور آباد کهریزک بودند، عنوان کرد: حدود 150 بشکه 220 لیتری الکل 99 درصدی که برای دهان شویه و همچنین ضد عفونی کننده مورد استفاده قرار می گیرد، کشف شد.

نوفرستی تاکید کرد: بازرسی از انبارهای جنوب پایتخت تداوم داشته و با محتکرکنندگاتی که موجب اخلال در نظام سلامت می شوند بدون اغماض برخورد قانونی و قضایی می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: در دو انباری که کشفیات مواد ضد عفونی کننده انجام شد سه نفر بازداشت شده و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان ری: کشف 400 بشکه الکل احتکار شده در جنوب پایتخت

دادستان ری: کشف 400 بشکه الکل احتکار شده در جنوب پایتخت