مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 10:572020-03-12حوادث

متهم مامور نما در بیرجند دستگیر شد


سرهنگ سعید دادگر روز پنجشنبه اظهار داشت: اطلاعاتی دریافت شد که فردی ناشناس خودش را مامور اطلاعاتی معرفی کرده و با ارائه چند برگه جعلی به شهروندان مبنی بر حکم جلب و مصادره اموال آنان، قصد اخاذی دارد که با توجه به حساسیت موضوع و احتمال کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان موضوع به طور ویژه توسط پلیس آگاهی استان پیگیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، وی گفت: ماموران پلیس آگاهی یکی از شاکیان را که یک واحد صنفی طلافروشی داشت، شناسایی کردند که وی در تحقیقات پلیس اظهار داشت متهم مامور نما اواخر شب به مغازه اش مراجعه کرده و قصد داشته با اظهارات فریبنده و مدارک جعلی از او اخاذی کند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی متهم مامور نما را شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضایی، 2 تیم از پلیس آگاهی اعزام و متهم را هنگامی که قصد اخاذی و کلاهبرداری داشت، دستگیر کردند.

وی گفت: در بازرسی از متهم یک عدد چشم بند، 2 عدد دستبند پلاستکی، 2 دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی کارت بانکی کشف و متهم 35 ساله به پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی پلیس، هدف خود از این کار را کسب منافع مادی اعلام کرد.

سرهنگ دادگر به شهروندان و صاحبان صنوف هشدار داد: از ارائه اموال و اطلاعات خود به افراد فاقد صلاحیت جدا خودداری کنند و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم مامور نما در بیرجند دستگیر شد

متهم مامور نما در بیرجند دستگیر شد