مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 11:302020-03-12بين الملل

جنگنده های رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان را نقض کردند


رسانه های لبنانی از نقض مجدد حریم هوایی این کشور توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی و پرواز آنها بر فراز همه مناطق لبنان خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هواپیماهای رژیم صهیونیستی  بار دیگر حریم هوایی لبنان را نقض کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری المنار، فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: شش جنگنده متجاوز آمریکایی از فراز شهرک بلده علما الشعب وارد آسمان لبنان شدند و سپس بر فراز مناطق جنوب و البقاع الغربی و شهرک کفرکلا تا شکا و دریای مابین شکاف و الناقوره تا همه مناطق لبنان گشت زنی کرده و در نهایت به سرزمین های اشغالی بازگشتند .

در ادامه نقض مکرر حاکمیت لبنان توسط رژیم صهیونیستی روز گذشته نیز چهار جنگنده این رژیم با نقض حریم هوایی لبنان  به گشت زنی بر فراز مناطق این کشور  پرداختند.

وزارت خارجه لبنان هفته گذشته از اقدامات رژیم صهیونیستی در نقض مکرر حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان و تجاوز به خاک این کشور به شورای امنیت شکایت کرد.

لبنان و رژیم صهیونیستی 79 کیلومتر مرز زمینی دارند و رژیم صهیونیستی پس از عقب نشینی از لبنان در سال 2000 مزارع شبعا و بلندی های کفرشوما و بخش لبنانی روستای غجر را در اشغال خود نگه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگنده های رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان را نقض کردند

جنگنده های رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان را نقض کردند