مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 12:302020-03-12اقتصادي

امسال مشهد مهیای پذیرش مسافران نیست / اعلام تعطیلی 74 هتل در مشهد


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: همان طور که از پیش نیز اعلام شده، ما هم در خدمات سفر اعلام کردیم که تحت هیچ شرایطی امسال مشهد مهیای پذیرش مسافران نیست و مردم به مشهد نیایند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، یوسف بیدخوری در خصوص فعالیت و ضریب اشغال واحدهای اقامتی مشهد در شرایط شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: تعدادی زیادی از هتل های مشهد نیز در آستان تعطیلی قرار دارند و ادامه فعالیت آن ها با توجه به کاهش مسافر توجیه اقتصادی ندارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در مشهد تردد مسافر و زائر به حداقل رسیده و تعدادی هم که تعیین تکلیف نشدند، در روزهای آینده تعیین تکلیف می شوند که به مشهد نیایند.

وی در خصوص ابلاغ دستورالعملی مبنی بر تعطیلی واحدهای اقامتی گفت: واحدهای اقامتی غیررسمی را کاملا تعطیل کردیم؛ از جمله این که مهمان سراها و زائرسرای دستگاه دولتی همگی تعطیل می شوند، تمام حسینیه ها و تکایا نباید پذیرش داشته باشند، به مدارس هم اعلام شده پذیرش نداشته باشند و از فعالیت واحدهای غیرمجاز و هر واحدی که به هر شکلی بخواهد پذیرش داشته باشد، جلوگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال مشهد مهیای پذیرش مسافران نیست / اعلام تعطیلی 74 هتل در مشهد

امسال مشهد مهیای پذیرش مسافران نیست / اعلام تعطیلی 74 هتل در مشهد