مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-12اقتصادي

خیر دامغانی ماسک و تجهیزات پزشکی اهدا کرد


علی اصغر مجد، روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ابراهیم امیرآبادیان از خیران شهر امیریه دامغان، تجهیزات پزشکی به ارزش یک میلیارد ریال به بیمارستان ولایت دامغان ارسال کرد.

وی ادامه داد: این اقلام شامل 12 هزار عدد انواع دستکش، بیش از یک هزار و 680 عدد ماسک n95، حدود 100 محافظ صورت و 120 لیتر الکل 70 درصد ویژه ضدعفونی سطوح است.

مجد بیان کرد: تمامی این اقلام به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا و تجهیز پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ولایت ارسال شد که اقدام این خیر در این زمینه ستودنی است.

وی اظهارداشت: از تلاش و زحمات نیروهای درمانی و کارکنان بیمارستان ولایت دامغان که به صورت شبانه روزی خدمات درمانی به بیماران ارایه می کنند، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

مجد گفت: یکی از ظرفیت های خوب این شهرستان، وجود خیران است که در روزهای اخیر در بحث تامین مواد ضدعفونی و ماسک به کمک ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا شهرستان آمده اند.

وی تصریح کرد: یکی از نیازهای ضروری شهرستان دامغان، تامین ماسک است که با راه اندازی خط تولید ماسک کارخانه اشراق دیباج، ماسک مورد نیاز شهرستان تامین شده است و طی روزهای آینده توزیع می شود.

فرماندار دامغان اضافه کرد: از مردم خواهشمندیم تا به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و ریشه کن شدن بیماری های ناشی از این ویرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیر دامغانی ماسک و تجهیزات پزشکی اهدا کرد

خیر دامغانی ماسک و تجهیزات پزشکی اهدا کرد