مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-12اجتماعي

مدیرکل مدیریت بحران: هوای 95 روز امسال کلانشهر اصفهان ناسالم بود


منصور شیشه فروش روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: می طلبد همگان برای کاهش آلاینده های این کلانشهر در سال های آینده تلاش و تدبیر جدی کنند چرا که این چالش اساسی، پیامدهای خوبی برای استان نخواهد داشت.

وی ادامه داد: استقرار صنایع متعدد در منطقه، خودروهای فراوان سبک و سنگین دودزا و تعداد زیاد مشترکین و مصرف بالای گاز خانگی سبب شده که اصفهان در زمره آلوده ترین شهرهای کشور قرار بگیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اضافه کرد: بر همین اساس 2 مطالعه برای سهم بندی میزان آلایندگی هر بخش در اصفهان انجام شد و بر اساس آن طرحی جامع با محوریت سازمان محیط زیست در این خطه اجرا می شود تا مانند پاییز امسال شاهد شمار زیاد روزهای ناسالم ، افزایش مشکلات بهداشتی و سلامتی برای شهروندان و تعطیلی مدارس نباشیم.

شیشه فروش از مهم ترین راهکارهای کاهش آلاینده ها و ریزگردها در منطقه را افزایش طرح های بیابان زدایی در شرق اصفهان بعنوان یکی از اصلی ترین کانون های بحرانی تولید گر و غبار دانست و اظهارداشت: بر همین اساس 12 هزار و 500 نهال شامل تاغ و قره داغ در مساحتی بالغ بر یک هزار هکتار در این منطقه کاشته شد تا از انتقال ریزگردها به مناطق مرکزی استان جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل مدیریت بحران: هوای 95 روز امسال کلانشهر اصفهان ناسالم بود

مدیرکل مدیریت بحران: هوای 95 روز امسال کلانشهر اصفهان ناسالم بود