مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 13:252020-03-12سياسي

راه اندازی بزرگترین خط تولید ماسک و کاورهای بیمارستانی در آمل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، چهار کارگاه تولید ماسک، کاور وگان های کادر بیمارستان ومرکز بهداشتی شهرستان در دانشکده فنی وحرفه دخترانه توحید شهرستان آمل راه اندازی و فعال شد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل عصر پنجشنبه در آیین راه اندازی این خط تولیدی گفت: 4 کارگاه تولیدی با حضور گروه های جهادی بسیج زنان شهرستان آمل راه اندازی شده وخوشبختانه استقبال نیز برای حضور داوطلبانه و فعالیت در این گروه ها بسیار بالا است.

سرهنگ جابرعسگری افزود: در حال حاضر روزانه 3 هزار عدد ماسک و حدود 100 دست کاور وگان های پزشکان وپرستاران با نیازسنجی که سوی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان شده، توسط این گروه جهاد تولید وعرضه می شود.

وی اضافه کرد، که درحال حاضر بیش از 30 نفر از زنان بسیجی وداوطلب گروه های جهاد در دو شیفت کاری حضور دارند و بیش از 110 نفر نیز به عنوان داوطلب همکاری برای دوخت ماسک وکاور درنوبت انتظار قراردارند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل، یکی از کمبودهای این بخش را چرخ خیاطی عنوان کرد وگفت: خوشبختانه هیچ کمبودی درتامین پارچه ومواد اولیه وجود ندارد، اما از شهروندان وخیاط هایی که در شرایط فعلی می توانند با چرخ های خود به این گروه ها کمک بسیار مهمی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بزرگترین خط تولید ماسک و کاورهای بیمارستانی در آمل

راه اندازی بزرگترین خط تولید ماسک و کاورهای بیمارستانی در آمل