مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 13:352020-03-12بين الملل

آمریکا رویکرد غلط گذشته و حال خود را جبران کند


نماینده دائم ایران در سازمان های بین المللی در وین گفت: اگر آمریکا نگران توقف برخی تعهدات ایران ذیل برجام است می تواند با لغو تحریم ها، رویکرد غلط گذشته و حال خود را جبران کند.

- به نقل از صدا و سیما، کاظم غریب آبادی نماینده دائم ایران در سازمان های بین المللی در وین گفت: اگر رژیم آمریکا در مورد نگرانی خود در رابطه با توقف برخی تعهدات ایران ذیل برجام جدی است، باید دو بار به خروج یکجانبه، غیرقانونی و غیرعقلانی خود از این توافق فکر می کرد و اکنون نیز می تواند از طریق برداشتن تمامی تحریم ها، رویکرد غلط گذشته و حال خود را جبران کند.

برای ما تعجب انگیز نیست که نماینده آمریکا، ایران را متهم به اقدامات بی ثبات کننده کند.

من نمی خواهم که جواب پیچیده ای به او بدهم، بلکه از نماینده آمریکا می خواهم که بیانیه رییس جمهورشان را در سال های 2016 و 2017 مطالعه کند، زمانی که وی گفت همه گروه های تروریستی در منطقه از جمله القاعده و داعش توسط دولت آمریکا با هدف تفرقه بینداز و حکومت کن ایجاد شدند.

غریب آبادی ادامه داد: همچنین صحبت های شگفت انگیز رییس جمهور کنونی آمریکا که در یکم نوامبر نیروهای آمریکایی را از سوریه فراخواند، گوش دهیم که گفت: ما می خواهیم سربازان خود را به خانه برگردانیم، ما آن ها را آنجا گذاشتیم، چون می خواستیم نفت را در اختیار نگه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا رویکرد غلط گذشته و حال خود را جبران کند

آمریکا رویکرد غلط گذشته و حال خود را جبران کند