مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 14:352020-03-12اقتصادي

تولید روزانه 8 هزار ماسک در چهارمحال و بختیاری/ ماسک ها با پرتو گاما استریل می‎شوند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با کمک واحدهای زیرمجموعه فنی و حرفه ای، روزانه 8 هزار ماسک در استان تولید و در اختیار مردم گذاشته می‎شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، الله کرم نصیری در دیدار از واحدهای تهیه ماسک و محلول های ضدعفونی در استان گفت: با توجه به کمبود شدید ماسک، تهیه ماسک در استان اقدام ارزشمندی است که تلاش می‎شود با حمایت از این واحدها، بتوان نیاز استان را در این خصوص تامین کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با کمک واحدهای زیرمجموعه فنی و حرفه ای، روزانه 8 هزار ماسک در استان تولید و در اختیار مردم گذاشته می‎شود.

وی ادامه داد: با استفاده از پرتودهی گاما ماسک های تولیدی در استان استریل می‎شود تا از این طریق سلامت مردم حفظ شود.

نصیری با اشاره به وجود برخی مشکلات و نیازمندی های استان در خصوص تولید ماسک، عنوان کرد: از طریق دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونت اقتصادی استانداری، در راستای کمک به رفع این مشکلات هماهنگی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان 130 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده نیز تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 8 هزار ماسک در چهارمحال و بختیاری/ ماسک ها با پرتو گاما استریل می‎شوند

تولید روزانه 8 هزار ماسک در چهارمحال و بختیاری/ ماسک ها با پرتو گاما استریل می‎شوند