مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 15:062020-03-12اقتصادي

طرح اتصال کهگیلویه و بویراحمد به آزادراه در دست مطالعه است


پژمان نیک اقبالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد تنها استان کشور است که به آزادراه دسترسی ندارد اظهار داشت: براساس برنامه ریزی انجام شده طرح اتصال یاسوج به آزاد راه شیراز اصفهان در منطقه خسرو شیرین اصفهان به فارس در سال آینده کلنگ زنی خواهد شد.

وی بیان کرد: تعریف 2 تونل به طول 11 کیلومتر از بخش های مهم مطالعات انجام شده این آزادراه است.

وی ابراز داشت:مجوزهای پدافنند غیرعامل و زیست محیطی اخذ شده و موافقت مسئولان عالی رتبه وزارت راه و شهرسازی اتصال استان به شبکه آزاد راه های کشور اخذ شده است و هم اکنون در حال اخذ مجوز کمیسیون ماده 23 هستیم.

نیک اقبالی ابراز داشت:توافق های اولیه با قرارگاه خاتم النبیاء برای تامین بخشی از اعتبار مورد نیاز طرح اتصال یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد به آزادراه شیراز اصفهان انجام شده است.

وی بیان کرد:کهگیلویه و بویراحمد تا آزادراه 60 کیلومتر فاصله دارد که با احتساب جاده های موجود نیاز به اجرای 40 کیلومتر جاده دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:پس از بهره برداری از طرح ساخت جاده پاتاوه به دهدشت که در نیمه نخست سال آینده انجام می شود 50درصد از بار ترافیکی استان خوزستان و 70درصداز بار ترافیکی بوشهر در سه راهی روستاهای گندی خوری و توتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اتصال کهگیلویه و بویراحمد به آزادراه در دست مطالعه است

طرح اتصال کهگیلویه و بویراحمد به آزادراه در دست مطالعه است