مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 15:062020-03-12سياسي

خاطرات شهدا متناسب با سنین کم بازنویسی شود


آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز پنجشنبه در آیین رونمایی از پوستر فراخوان فعالان مردمی حوزه ایثار و شهادت البرز که با حضور جمعی از اعضای قرارگاه وارثون خادمین فرهنگی ایثار و شهادت برگزار شد، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یکی از ارزشها است که وجود شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) عامل شکست دشمن در این عرصه شد اما متاسفانه ما از این ظرفیت استفاده نمی کنیم.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم الگوهایی هستند که فرهنگ و ایثار شهادت در نسل های گذشته را زنده کردند و باید نسبت به شهدای مدافع حرم کارهای ویژه فرهنگی و تربیتی برای الگوسازی نسل نوجوانان و جوانان انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: باید در تمام زمینه ها الگوی مناسب به جامعه معرفی شود که به عنوان مثل پروفسور حسابی به عنوان یک دانشمند و پدر علم فیزیک ایران که حافظ قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و شاهنامه بود و می تواند الگوی مناسبی برای جوانان در عرصه های علمی و دانشگاهی باشد.

آیت الله حسینی همدانی از مدارس به عنوان یکی از مهم ترین مراکز فرهنگی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نام برد و اضافه کرد : بحث فرهنگ سازی و الگو دادن به دانش آموزان باید در مدارس انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات شهدا متناسب با سنین کم بازنویسی شود

خاطرات شهدا متناسب با سنین کم بازنویسی شود