مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 15:552020-03-12سياسي

توضیحات بهزیستی در پی قتل کودک معلول 3 ساله


در پی قتل کودک معلول 3 ساله توسط پدر و مادرش، روابط عمومی بهزیستی استان تهران توضیحاتی را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن منتشره بهزیستی آمده است: کودکی به نام ابوالفضل 20 دی ماه 1395 در بیمارستان اکبرآبادی متولد شده و به علت وجود معلولیت و بیماری های زمینه ای به بیمارستان حضرت علی اصغر منتقل می شود.

به دلیل عدم مراجعه خانواده جهت ترخیص کودک از طریق پیگیری مددکاری بیمارستان و با صدور حکم قضایی کودک در تاریخ 26 فروردین ماه 1396 به بهزیستی و شیرخوارگاه آمنه واگذار شده است.

در ادامه این متن بیان شده است: پس از پیگیری های مددکاری و شناسایی خانواده و بازدیدهای متعدد از محل زندگی تا تاریخ اردیبهشت 1397 شرایط ترخیص به خانواده مناسب ارزیابی نشد و در این زمان خانواده چند بار با کودک ملاقات کرده اند.

این متن می افزاید: در شهریور 1398 خانواده به شیرخوارگاه آمنه مراجعه کرده و مدعی شدند که شرایط زندگی شان بهبود یافته و در صورت کمک سازمان بهزیستی در هزینه های درمان و معیشت حاضر به ترخیص کودک هستند و با مراجعه به دادسرا در تاریخ 3 مهرماه 1398 دستور ترخیص کودک به خانواده اخذ شد.

بنابر متن مذکور، پس از دستور قضایی، مددکاران سازمان بهزیستی به آدرس خانواده در شهرستان پرند مراجعه کردند و خانه ای اجاره به مساحت 75 متر مورد ارزیابی قرار گرفت و شرایط خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات بهزیستی در پی قتل کودک معلول 3 ساله

توضیحات بهزیستی در پی قتل کودک معلول 3 ساله