مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 17:062020-03-12سياسي

تخلیه هواپیما در فرودگاه مشهد به دلیل وجود بیمار کرونایی تکذیب شد


حسن جعفری شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دقایقی قبل خبری مبنی بر تخلیه مسافران بویینگ 737 شرکت هواپیمایی وارش به علت حضور مسافر مشکوک به کرونا در فضای مجازی منتشر شد.

وی اضافه کرد: یکی از مسافران این پرواز به مقصد تهران دچار مشکل فشار خون بوده و به توصیه عوامل بهداشتی از پرواز منصرف شده بود همچنین این فرد از غربالگری تست کرونا نیز عبور کرده بود و هیچ مشکلی در این خصوص نداشت.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: هیچ گونه تخلیه مسافری نیز انجام نشد و این پرواز در ساعت 03 و 19 دقیقه انجام شد.

جعفری افزود: هر گونه خبر کذب به ویژه مرتبط با کرونا که منجر به تشویش اذهان عمومی شود از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود.

فرودگاه مشهد در چارچوب اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماری همه گیر کرونا با شناسایی مسافران مشکوک به بیماری، مجهز به دوربین غربالگری حرارتی شده است و تیم بهداشتی نیز به منظور غربالگری مسافران در این فرودگاه مستقر است.

روزانه 40 هزار مسافر از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد جابه جا می شوند و این فرودگاه 540 هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه 180 پرواز و در زمان اوج مسافرت ها تا 250 پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه هواپیما در فرودگاه مشهد به دلیل وجود بیمار کرونایی تکذیب شد

تخلیه هواپیما در فرودگاه مشهد به دلیل وجود بیمار کرونایی تکذیب شد